pondelok 18. marca 2013

Today is a gift.

Presne v tomto duchu sa niesla akcia v Europa2pointe v sobotu. Možno ste si to všimli, je to kúsok z hesla Tomorrowlandu: Yesterday is a past, Today is a gift, Tomorrow is a mystery. DJi hrali najdokonalejšie ako sa len dalo, bavila som sa najbrutálnejšie ako sa len dalo.
...asi tak hodinu.

Natalka si totiž zmyslela že jej sa tam nepáči, lebo je tam príliš veľa ľudí a chalani, ktorí ju obchytkávajú. Podľa mňa sa stačí otočiť, vynadať a trsať ďalej - tak to aspoň robím ja. Ale nie, ona nechce problémy... Bože, nervy!

Tak sme o 1 ráno išli domov (v tom najlepšom, ako inak), teda lepšie povedané k Natálii domov, kde nás čakal Adino a Grofo (hrali Tekkena). Tam sme sa teda opili ešte viac ako sme boli dovtedy (Natáliu sme presviedčali asi tak 3 stotiny) a ja som sa ešte s Adinom parádne zabavila. Myslím, že Natália žiarlila, ale nemala na čo. A jediný, kto mohol byť v ten večer nasraný som bola ja, takže pozor.

Strašne ma mrzelo, že sme museli odísť tak skoro, úplne zle... Dostanem sa na diskotéku raz za 4 roky a to tiež na hodinu. Great...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára