utorok 9. apríla 2013

Sorry...

...že sa ozývam až teraz. Vážne nebolo času a ani nálada. Mala som oslavu 18tky u mňa doma a mama namiesto o 10 ráno prišla o pol 8, takže videla všetko v pôvodnom stave a preto sa so mnou nebavila asi 5 dní. A keď hovorím nebavila, myslím tým totálnu a úplnú ignoráciu - keď o mne hovorila s bratmi, neoslovovala ma menom, nekúpila mi ani len desiatu do školy a bratom áno, a takto podobne. A to, na to že máme úžasný vzťah (našťastie už zas je obnovený), bolo pre mňa hrozne zdrvujúce. Ale už je to OK.

A práve sa ma kamarát opýtal, či mu nepoposielam nejakú hudbu, pretože si všimol, čo počúvam a presne niečo také on potrebuje, lebo zajtra hrá v Brne, tak som sa nenormálne potešila. Tiež mi povedal, že budúci rok mi zoženie lístky na Tomorrowland a v zákulisí Káčka mi ukáže gramce a nechá ma si to vyskúšať! Totižto môj sen je byť DJ, takže sa tomu aspoň trochu priblížim. Teším sa jak decko :)

A Šimon ma práve neodbytnými otázkami požiadal o ďalšie rande. Ani neviem prečo, chcela som sa tomu vyhnúť. Asi som debilná, ja fakt neviem prečo. Ale budúci víkend ideme, hm... Neviem ani či sa teším. Som retardovaná, hovorím to stále...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára